15 de setembre 2009

Rainy day












3 comentaris:

  1. has dit adeu definitivament? O ESTAS DESCANSANT jo vaig passant i veig que això és definitiu.

    ResponElimina
  2. Hola Anna, no pensar en el blog durant una temporada m'està fent bé ja que disposo d'un temps que ara necessito per a preparar dos projectes en marxa. El blog em restava més de dues hores diàries, a part de que ja havia deixat d'enregistrar anècdotes pel carrer. Primer em va divertir i després em va semblar que es feia repetitiu fer-lo cada dia i amb temes habituals. Vaig pujar dibuixos antics durant l'agost per a fer vacances de imatges fotogràfiques. Ara em costa tornar-hi per manca de temps, i perque estic cansat de les fotografies de cada dia. Espero que ens veiem aviat quan inauguraré una exposició a Barcelona, a finals de mes. Avisaré.

    ResponElimina