22 de febrer 2009

Ressò de Lisboa. Exposició Transiçoes 70's



L'exposició de Lisboa ha tingut un ressò extraordinari als medis de comunicació de Portugal. Encara ara, finalitzada l'exposició (novembre 2008-gener 2009 a l'Arquivo Municipal de Fotografia de Lisboa), un medi de premsa fa referència a la Col.lecció de Fotografia de la Fundació Colectania, i a la tasca divulgativa que ha endegat Filipa Valladares a la seva ciutat.
En queda un record magnífic tant per l'excel.lència en el muntatge de l'exposició, com per l'entusiasme personal que hi ha aportat tot l'equip de l'Arquivo. 




2 comentaris:

  1. tiene razon el sr. Canetti

    ResponElimina
  2. Gràcies vrbs pel teu comentari. A mi em va passar el mateix quan vaig llegir "l´anotació" de Canetti, també vaig identificar aquesta intenció en la manera com jo utilitzo el meu blog.
    Tinc el teu al meu llistat perqué com a barceloní que sóc les teves imatges em resulten molt properes i fresques. Avui a més a més m´he trobat amb la sorpresa de que conéc a l´autor de la fotografia que apareix a sota de la teva en la página que reprodueixes. Es més, he parlat amb ell aquest matí, la casualitat m´ha fet molta gràcia.

    Xavier

    ResponElimina